sobota, 26 listopada 2016

Odblokowana Epona!!!

Cześć! Niedawno zdobyłam 16 poziom! YEA!!! Gdy skończyłam robić zadania z Turystami to od razu otrzymałam SMS od Hermana ze Stajni Jorvik. Tych zadań było no troszkę sporo, lecz wszystkie skończyłam. Niektóre były troszkę trudne... Ale jakoś poradziłam. :) Gdy odblokowałam dzisiaj wszystkie zamknięte bramy Urodzajnych Hrabstw do Epony, to zwiedzałam, biegałam, szukałam gwiazdek... Czyż ta Epona nie jest cudna? O to są zdjęcia z Epony, którą dziś zwiedziłam. :)
                                          
                      To jest zdjęcie, gdzie byłam na Wyspie Zachodzącego Słońca. :)


Spotkałam tam trzy owieczki jak chodziły po Wyspie... :) A z jedna z nich zrobiłam z nią zdjęcie. :) Śliczna jest!

                         A to jest zdjęcie, gdy byłam w Lustrzanych Bagnach. :)


Tam jest bardzo mglisto, jest wielka mgła... Słychać odgłosy ptaków... Są różne drzewa, palmy, są nawet mosty i płynie głęboka, a czasami płytka rzeczka.


        
       Byłam w Obserwatorium 12, gdzie znajdowało się miejsce na CAŁĄ Epone!!!! WOW!!!! Przepięknie!!!! 

           
Wow!! Widać tam Półwysep Południowego Kopyta!!!!! CZAD!!! Widać też Nową Grań, Lustrzane Bagna ( nazywam je RAJEM ). :)


A tu też jest zdjęcie CAŁEJ Epony! :)

Na tym zdjęciu widać też mój NEW strój, ulepszona wersja!!!!!! Teraz jest ładniejsza niż wtedy. :)


YEA!!!!! Też widać Epone!!!! Niedawno pojawiły się NOWE animacje gracza! Są super!!!! Teraz się nie stoi w miejscu tak samo jak wtedy!!! To jest ta jedna animacja z tych co są! :)


No, a to jest zdjęcie na, którym ja jestem z koniem. :)) 


To zdjęcie też dotyczy Epony. :))

                          I to już ostatnie zdjęcie z Epony. :)


Widać na tym zdjęciu Zamek Srebrnej Polany, oczywiście widać go z Epony. :) 
To było zdjęcie końcowe, więc zapraszam do oglądania kolejnej Mojej przygody w SSO!!!!! :) 
Mam nadzieję, że się podoba. :) Czekajcie na następną przygodę!!! :) PA!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz